Citesc pe wall-street.ro un articol cu titlul "Cine face marketing-ul mall-urilor" si aflu cum niste directori de marketing foarte priceputi ticluiesc diverse strategii pentru a atrage lumea in mall. Articolul respectiv chiar m-a facut sa zambesc serios pe sub mustata. Pentru mine problema reclamei mall-urilor e ca problema reclamei la paine calda. Lumea se duce la mall pentru simplul fapt ca exista. Nu e nevoie de nici o reclama. Mai mult, poti sa incerci sa il si ascunzi mall-ul respectiv ca oamenii tot or sa dea navala. Deci managerul care o sa se laude ca a atras lumea in mall, probabil ca e in stare sa incerce sa te convinga in mod serios ca tot el a facut oamenii sa respire aer.
Eu stiu foarte bine cine a facut cea mai buna reclama mall-urilor: taticutul lor, cel care le-a inventat. De atunci nu au mai avut nevoie de nici o reclama.
Nu zic, oamenii respectivi, directorii de marketing intervievati, au experienta destul de serioasa in domeniu si e posbil sa fie si foarte buni. Dar ar putea la fel de bine sa aiba doar un om care sa incaseze chiriile de la firme si totul ar merge la fel de struna. Numai ca in cazul asta ce pretext mai gasesti sa angajezi fete dragute...?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu